Меню сайту

Вхід



Увага! Сайт востаннє оновлено 29.12.2020 р.

Актуальна інформація на новому сайті https://bgc.edu.ua/

Студенту

porady dystanciyne buleten

 
Студенту

З карантином ми, перейшли на формат дистанційної роботи.

Для багатьох студентів це буде перший такий досвід, тож кожному доведеться шукати спосіб, як виконувати всі завдання з дому без втрати продуктивності й у тісному контакті з викладачами.

Для переходу на дистанційне навчання замало просто взяти ноутбуки і закрити за собою двері коледжу, найскладніше починається, коли Ви починаєте свій робочий день вдома.

Ось кілька порад, завдяки яким можна безболісно перейти на цей формат.

Поговоріть з близькими

Зберіть тих, із ким разом проживаєте, й попередьте, що ваша присутність вдома в робочий час потребує зміни формату спілкування.

Відтепер ви повністю зайняті у певний період і в цей час до вас не можна звертатися – ініціатором розмови можете бути тільки ви.

Спершу вони навіть можуть ображатися, але поясніть їм, що таке правило підтримує вашу зосередженість і концентрацію на навчальних завданнях.

Якщо ви будете відволікатися, то не зможете бути ефективними, а це може привести до того, що ви просто не виконаєте вчасно завдання і вони будуть накопичуватись. Під час кризи. Кому це потрібно? Екзаменів і ЗНО ніхто не відміняв.

Організуйте своє робоче місце

Це не обов'язково має бути робочий стіл, але у вас повинно бути місце, де вам зручно і є все необхідне для роботи.

Бажано, щоб це була окрема кімната і повноцінна робоча зона, але згодяться й улюблений диван, кухонний стіл, крісло-мішок на лоджії.

Важливо щоби довкола була тиша, вам ніхто не заважав і поруч була розетка для робочого комп'ютера. 

Також знайдіть навушники й налаштуйте відеокамеру.

Перевірте, щоб на стіні позаду вас не було предметів або одягу, які можуть збентежити ваших колег під час відеодзвінка. А ми будемо вчитись працювати і в такому режимі.

Дистанційне навчання – це повноцінне навчання.

Під час карантину ви – працюєте. Не просто перебуваєте вдома, а повноцінно виконуєте всі свої завдання протягом усіх навчальних занять за розкладом.

Звичайно, ви можете встати і розім'ятися, вийти в туалет, зробити перерву, але певний час ви повинні виконувати домашні завдання.

Дистанційне навчання – це не фріланс, коли ви самостійно визначаєте зручний для себе розклад і кількість завдань.

Дистанційне навчання – це звичайний робочий графік, протягом якого ви просто тимчасово перебуваєте поза коледжем.

Детальніше...

 
Студенту

Ознайомтеся з рекомендацій ВООЗ та дотримуйтеся їх

Знання про те, як правильно поводитися у критичній ситуації, знижує тривогу.

Не стримуйте свої переживання

Боятися – нормально, відчувати тривогу, страх – також. «Відключити почуття» означає перестати бути в контакті з собою. А це значить, рано чи пізно почуття дадуть про себе знати, тільки їхня сила може стати руйнівною для нашого організму. Розуміння та прийняття негативних емоцій знижує напругу, психіка перестає страждати від необхідності постійно тримати почуття «під замком».

Дотримуйтеся інформаційної гігієни

Детальніше...

 
Корисно знати всім

Поговорімо про відомі про кожного з нас 4 психічних стани, які бувають у кожної людини і мають позитивний або негативний вплив на нашу поведінку і самопочуття (зокрема, настрій).

Найбільш поширеним та актуальним у нашому житті є стан психічної втоми.

Що характерно для цього стану?

Це коли є мета, відбуваєть­ся процес досягнення мети, але немає (не видно) резуль­тату. Наприклад: робимо якусь роботу чи наукове досліджен­ня, але кінцевою результату не зразу можна досягти.

З фізичної точки зору, розвиток утоми свідчить про значне зменшення внут­рішніх резервів організму, про перехід його на менш ефективні методи діяльності. В результаті знижується темп роботи, увага, ритмічність та координація рухів.

З психологічної точки зору, стомлення — це депресія, роз­дратування, гнів, мала ак­тивність (або хаотичність), по­рушення пам'яті та мислення, послаблення волі (зниження витримки, рішучості, самокон­тролю, зникнення настирли­вості) та сонливість.

Що можна зробити? Як поліпшити психологічний стан? По-перше, ми радимо намічати проміжні результа­ти в досягненні мети і головне — радіти кожному окре­мому успіху.

Детальніше...

 
Корисно знати всім
  • Загальна декларація прав людини (1948 р.);
  • Женевська декларація прав дитини (1924 р.);
  • Конвенція про права дитини (1989p.);
  • Стокгольмська декларація та План дій проти комерційної сексуальної експлу­атації дітей (1996р.);
  • Конвенція про громадянсько-правові аспекти міжнародного викрадення ді­тей (1980 р.);
  • Декларація прав дитини (проголоше­на генеральною Асамблеєю ООН 20.11.1959 p.);
  • Сімейний кодекс України (7 січня 2004 p.);
  • Закон України «Про охорону дитинства» (2001 p.);
  • Закон України «Про попередження на­сильства в сім’ї» (2001 p.);
  • Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства і стосовно протидії насильству в сім'ї» (2008 p.);
  • наказ Міністерства науки і освіти, моло­ді та спорту України від 30.12.2010 р. №1312 «Про затвердження Плану захо­дів щодо реалізації Національної кампа­нії «Стоп насильству!» на період до 2015 року»;
  • наказ Міністерства науки і освіти, молоді та спорту України від 29.03.2011 р. № 292 «Про організацію інформаційно-профі- лактичної роботи щодо запобігання тор­гівлі, експлуатації та жорстокого пово­дження з дітьми».
 
Студенту

     Чи хочете ви стати успішною людиною? Чи хочете ви стати упевненим і рішучим? Чи хочете ви вільно подорожувати по світу і купувати ті речі, які вам сподобалися, а не ті, які ви можете дозволити собі купити.

     99,99% людей дадуть відповідь на ці питання позитивно. Більшість людей хочуть щасливого і успішного життя і це незаперечний факт. Це нормально і природно. Протиприродно, якби люди хотіли для себе позбавлень і проблем, горя чи невдачі.

     Давайте відразу домовимося прийняти, що людина може все, що вона повністю відповідальна за своє життя. Все що людина має в своєму житті, вона створює своїми думками і вчинками.

     І зараз вже неможливо точно визначити, хто придумав теорію про незмінність людської долі, про те, що “від долі не втечеш”, “як на роду написано, так і буде”, і ще сотні інших обмежуючих переконань. Очевидно одне, що ті, хто придумав і впровадив у маси ці переконання, отримали у володіння тисячі і тисячі добровільних рабів. Адже як зручно мати у себе в підпорядкуванні людину, яка глибоко переконана в тому, що це його доля така бути все життя рабом і що йому сповна віддасться на небесах за його смирення і послух.

Детальніше...

 
Студенту

   Стрес – це одна з найпоширеніших у світі хвороб, яка не знає ні расових, ні вікових, ні класових кордонів. На жаль, подолати стрес дуже непросто, але можливо. Ось кілька порад, які можуть у цьому допомогти:

Розкажіть про те, що вас гнітить.

Стрес не виникає на порожньому місці. Якщо у вас є певні проблеми, що вас мучать, розкажіть про них кому-небудь. Знайдіть людину, якій ви могли б довіряти і поговоріть з нею. Залишатися з проблемами сам на сам дуже важко. Виговорившись, ви відразу відчуєте полегшення.

Не сидіть, склавши руки.

Можна безкінечно мучити себе власними переживаннями. Вони не зникнуть, поки ви будете сидіти, склавши руки. Для того, щоб позбутися від стресу, ви повинні спершу усунути його причину. Якщо ви нічого не зробите для того, щоб позбутися від своїх проблем, вони так і будуть з’їдати вас зсередини.

Детальніше...

 
Студенту

Бути студентом не так просто, як здається. Особливо в перші дні й навіть тижні навчання, коли все навколо вас незнайоме, незвичне. Ви адаптуєтесь до нових життєвих обставин. Цей стан звикання до нового дуже скоро мине.

Поради для швидкої орієнтації в перші дні навчання

• Візьміть собі за правило приходити на заняття на 10—15 хв раніше, щоб без зайвого хвилювання знайти потрібну аудиторію, підготувати своє робоче місце.

• Одразу знайдіть та запам’ятайте розклад занять вашої групи. Розклад може змінюватися, тому частіше зазирайте у нього.

• Ознайомтеся з усіма підрозділами навчального закладу, які можуть знадобитися: директор, заступники директора, аудиторії, завідувач відділенням, бібліотека, читальний зал, їдальня тощо. Дізнайтеся графік їхньої роботи.

Детальніше...

 
Студенту

Комп’ютерна залежність – це проблема епохи розвитку інформаційних технологій, а відповідно і молоді. Комп’ютерна залежність — хвороба не менш серйозна, ніж наркоманія або алкоголізм. При ній діють схожі механізми, не дивлячись на те, що фізично організм не піддається, наприклад, інтоксикації.

Поспостерігайте за своєю поведінкою. Якщо ви, не встигнувши з ранку нормально відкрити очі і вмитися, спочатку поспішайте до ноутбука, щоб скоріше прочитати отримані поштові повідомлення або перевірити свій аккаунт у соціальній мережі, то можете не сумніватися: ви вже «підсіли» на Інтернет і маєте достатні ознаки залежності.

Небезпека заключається в тому, що у людини змінюється психічний стан, з’являється агресія у вчинках і словах, у підлітків знижується успішність. Як же позбутися від комп’ютерної залежності?

Детальніше...

 
Студенту
  • Бажай цього.
  • Будь самим собою.
  • Стався до людей так, як би ти хотів, щоб вони відносилися до тебе.
  • Підтримуй добрі взаємовідносини в сім’ї.
  • Не пам’ятай зла.
  • Більше віддавай, ніж отримуй.
  • Слідкуй за своїм здоров’ям.
  • Звертай більшу увагу на внутрішню красу(характер) ніж на зовнішність, популярність, одяг, гроші, владу.
  • Вивчай закони природи.
  • Прислухайся до добрих порад.
  • Будь задоволений тим, що маєш.
  • Намагайся отримати декілька професій.
  • Виконуй домашню роботу і вчись працювати.
  • Уникай сварок, не заздри і не гнівайся.
  • Не соромся задавати питання.
  • Будь відповідальним, справедливим і чесним.
  • Будь щасливий!
 
Студенту

Поради щодо поведінки під час проведення масових заходів

  • На стадіоні, дискотеці, в театрі не займайте місце біля стіни, гардеробу, в про­ходах. Наперед визначте напрям, за яким ви будете виходити, щоб не виявитися на шляху натовпу. Подумки уявіть імовірні шляхи екстреного порятунку (прохідні двори, під'їзди).
  • Збираючись на масові заходи не беріть із собою колючих та ріжучих предметів, спробуйте обійтися без галстука, шалі, сумки, скляної посудини. Не варто брати з собою велику суму грошей і цінні речі. Взуття на високих каблуках також може стати причиною небезпеки.
  • На масових заходах намагайтеся триматися подалі від мікрофонів, трибун, ланцюгів міліції, на які частіше всього буває спрямоване невдоволення натовпу.
  • Не наближайтеся до агресивно настроєних груп. При виникненні конфліктів із працівниками міліції, військовими ви можете бути втягненими в події незалежно від своєї волі.
  • Якщо ви взяли з собою дітей, то спостерігайте за тим що відбувається тільки зі сторони, подалі від скупчення людей.
  • Варто знати напам’ять один-два номери мобільних телефонів своїх близьких на випадок, якщо ви загубили в натовпі свій телефон, і раптом з’явиться можливість подзвонити і повідомити своїм рідним про своє місцезнаходження.
  • Не приєднуйтеся до мітингу «заради інтересу». Спочатку довідайтеся, чи він санкціонований, за що агітують виступаючі люди.

Детальніше...

 
Корисно знати всім

Поради щодо поведінки під час проведення масових заходів

  • На стадіоні, дискотеці, в театрі не займайте місце біля стіни, гардеробу, в про­ходах. Наперед визначте напрям, за яким ви будете виходити, щоб не виявитися на шляху натовпу. Подумки уявіть імовірні шляхи екстреного порятунку (прохідні двори, під'їзди).
  • Збираючись на масові заходи не беріть із собою колючих та ріжучих предметів, спробуйте обійтися без галстука, шалі, сумки, скляної посудини. Не варто брати з собою велику суму грошей і цінні речі. Взуття на високих каблуках також може стати причиною небезпеки.
  • На масових заходах намагайтеся триматися подалі від мікрофонів, трибун, ланцюгів міліції, на які частіше всього буває спрямоване невдоволення натовпу.
  • Не наближайтеся до агресивно настроєних груп. При виникненні конфліктів із працівниками міліції, військовими ви можете бути втягненими в події незалежно від своєї волі.
  • Якщо ви взяли з собою дітей, то спостерігайте за тим що відбувається тільки зі сторони, подалі від скупчення людей.
  • Варто знати напам’ять один-два номери мобільних телефонів своїх близьких на випадок, якщо ви загубили в натовпі свій телефон, і раптом з’явиться можливість подзвонити і повідомити своїм рідним про своє місцезнаходження.
  • Не приєднуйтеся до мітингу «заради інтересу». Спочатку довідайтеся, чи він санкціонований, за що агітують виступаючі люди.

Детальніше...

 
Студенту

Вчимося слухати лекцію викладача

Упорядкуйте робоче місце — нехай ніщо не відволікає вашу увагу.

Підготуйтеся до сприйняття матеріалу, сядь­те у зручну позу. Пам’ятайте: коли розслаблене тіло, розслаблена й увага.

Обміркуйте тему лекції.

Зверніть увагу на інтонацію подання мате­ріалу викладачем, стежте за повторами з його розповіді — так викладач виділяє основні думки.

Намагайтеся уявити те, що почули.

Зіставте почуте із засвоєними знаннями.

Обов’язково намагайтеся виділити основні думки, засади.

Найкращий спосіб зберегти інформацію — записати її.

Детальніше...

 
Викладачу
  • Фокусування. Техніка фокусування передбачає концентрацію уваги слухачів до того, як розпочнеться лекція.
  • Пряма настанова. Техніка прямої настанови передбачає на початку кожного заняття повідомлення студентам плану заняття з визначенням часу на виконання окремих завдань.
  • Контроль.
  • Моделювання. Ввічливі, терплячі та організовані викладачі показують приклад своєю поведінкою.
  • Невербальні сигнали ( вираз обличчя, поза, жести тощо). Ретельно підберіть типи невербальних сигналів для використання на занятті. Поясніть студентам, що ви хочете від них, коли використовуєте ці сигнали.
  • Стверджувальна дисципліна. Студентам презентуються чіткі правила, на необхідності виконання яких постійно наголошується.
  • «Я - повідомлення».
  • Позитивна дисципліна. Говоріть студентам, як потрібно поводитися, замість того, щоб перераховувати речі, які вони не повинні робити.
  • І ще…визнайте, що систематична погана поведінка студентів часто є сигналом, що їм нецікаво або не вистачає уваги з боку оточення.
  • Будьте терплячі. Щоб вирішити проблеми з дисципліною, якщо вони є, необхідний певний час.
 
Викладачу
  • Враховуйте труднощі адаптаційного періоду першокурсників.
  • Стежте за темпом пари - високий темп заважає багатьом студентам засвоювати матеріал.
  • Налагоджуйте емоційний контакт з групою.
  • Ніколи не використовуйте оцінку як засіб покарання студента. Оцінка досягнень повинна бути орієнтацією на успіх, сприяти розвитку мотивації до навчання, а не її зниження.
  • Помічайте позитивну динаміку в розвитку кожного окремого студента (не можна порівнювати «Олену з Богданом», можна - «Богдана вчорашнього і Богдана сьогоднішнього»).
  • Можна виражати свою незадоволеність окремими діями студента, але не студентом вцілому.
  • Розвивайте навички самоконтролю. Не бійтеся визнати свої помилки. Постійно аналізуйте всі плюси і мінуси в своїй роботі.
  • Урізноманітнюйте методику роботи в групах, в парах, індивідуально.
  • Не створюйте психотравмуючих ситуацій при виставленні оцінок, виставляйте оцінки не формально, а з урахуванням індивіду особливостей і досягнень кожного студента.
  • Разом з оцінкою частіше використовуйте позитивні оцінні думки («молодець, хороша відповідь, впорався» і т. д.).
  • Не допускайте педагогічного маніпулювання.
  • Пам'ятайте: якщо Ваш голос стає загрожуючи хрипким, це означає, що Ви робите щось не те.
  • Пояснюючи новий матеріал, не поспішайте, повторіть зайвий раз.
  • Спирайтеся в роботі зі студентами на їх реальні знання, уміння та навички.
  • Створюйте ситуації успіху на занятті, щоб студенти не боялися відповідати і повірили в себе та свої сили.
  • Говоріть батькам своїх студентів завжди найкращу правду, яку Ви знаєте про них.
  • Не забувайте: проявом педагогічного успіху є усмішка на обличчях студентів.
 
Батькам

   Сучасні діти часто вражають батьків зростанням проявів неслухняності, впертості, агресивності, небажанням навчатися тощо. Дуже часто батьки думають, що діти потребують уваги, поки вони маленькі, а з часом це вже зайве, оскільки вони дедалі довше перебувають у школі та з друзями. Натомість підліток гостро потребує уваги дорослих, що, проте, має свої особливості.

Дитина ніби хоче нам сказати: «Облиште мене, але не залишайте саму!», а батьки нама­гаються стримати її активність і самостійність, часто в авторитарній формі висловлюються про її друзів та інтереси й намагаються по-своєму планувати її дозвілля. Закономірно, що недовіра й неувага до життя підлітка призводять до роз­риву між дітьми та батьками.

Подивімося на це з погляду фізіології. Отже, ми маємо справу з підлітковим віком. У під­літковому віці провідними видами діяльності є міжособистісне спілкування з дорослими й ро­весниками, суспільно корисна праця і навчання, що позитивно позначаються на розвитку психіки та особистості загалом.

І знову ми повертаємось до того, наскіль­ки важливе спілкування з дитиною. Проте ви, мабуть, помічали за собою, що спілкування з дитиною складається дедалі складніше.

Підлітковий вік характеризується такими спе­цифічними новоутвореннями, як почуття дорос­лості та потреба в самоствердженні.

Детальніше...

 
Батькам

     Для того, щоб   процес адаптації проходив легше, слід стежити за тим, щоб ваша дитина:

Дотримувалась режиму дня.

Правильно організувала свій побут.

Знаходилася на свіжому повітрі не менше 2 годин в день.

Займалася фізичними вправами.

Вчилася більше працювати самостійно.

Детальніше...

 
Батькам

     Існує безліч рекомендацій, як виховувати дитину. Необхідно тільки враховувати, що кожна дитина — абсолютно унікальна. Хочемо навести кілька порад для Вас, шановні батьки, як навчати дитину тих необхідних навичок, що допоможуть їй бути успішною, впевненою в собі, щасливою — такою, якою ви хочете її бачити:

     1. Любіть свою дитину. Кажіть їй про вашу любов щодня. Вона, можливо, буде соромитись повертати вам такі слова у цей період свого життя, але колись згадає про них. Якщо дитина чинить неправильно, важливо підкреслити, що ви все одне любите її, навіть якщо вам не подобається її поведінка, якщо її дії вас не задовольняють. Підлітки схильні драматизувати ситуацію, а надто — коли їх звинувачують. Тому переконайтеся в тому, що вони усвідомлюють, що ви їх усе одно любите.

     2. Не бійтеся встановлювати обмеження. Якщо вам не подобається, що ваша дитина йде кудись із дому, - займіть тверду позицію. Вона має зрозуміти, що ваша заборона — в першу чергу турбота про неї, її здоров'я та безпеку. А ви маєте бути впевненими, що вона не опиниться у небажаній компанії, не скоїть небажаний вчинок.

Детальніше...

 
Сторінка психолога

Маковецька Оксана Іванівна

Практичний психолог 2 категорії

Стаж роботи13 років

Освіта Інститут психології та соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка

     Основним змістом діяльності практичного психолога у коледжі є надання допомоги у вирішенні проблем і налагодженні міжособистісних стосунків з оточуючими, а також збереження психічного здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу нашого навчального закладу.

     Отже, якщо ви хочете розібратися у своїх психологічних проблемах, покращити свій настрій, визначитися нарешті у прийнятті важливого для вас рішення;

     якщо ви зіткнулися з труднощами у навчанні: побоюєтеся відповідати біля дошки, не можете порозумітися з викладачами, адаптуватися у новому колективі та ін.;

     якщо у вас назріває конфліктна ситуація з батьками, важко знайти спільну мову з друзями чи просто необхідно виговоритися – практичний психолог чекає на вас у кабінеті №13 ( на 1 поверсі коледжу).

     Практичний психолог працює з 8.00 до 17.00 щодня крім вихідних днів.

 

Конкурс "Юні таланти"

Офіційні веб-сайти